Proud Mary
- Webdesign
- Webdevelopment
- SEO
- LinkedIn marketing
- Facebook advertising
- TikTok Ads
- Data analytics
- SEO
- Linkbuilding
- Google ads
- Instagram advertising
- Facebook advertising
Waarvoor kun je Facebook advertising gebruiken
Door middel van Facebook advertising kun je advertenties maken op basis van interesses. Afhankelijk van wie je wilt bereiken is het van belang dat je van te voren een profiel maakt van de te bereiken doelgroep en/of potentiële klanten. Op basis van deze gegevens van welke doelgroep kun je een campagne inzetten. Dit kun je eenvoudig via Facebook advertising inzetten als je precies weet wie je wil bereiken. Dit kan op basis van interesses, man of vrouw, leeftijd, woongebied maar ook zaken als hobby’s en dergelijke.
Facebook advertising in de vorm van Carpet Bombing
Als je Facebook-advertising gebruikt, doe je dit op basis van de doelgroep die je wilt bereiken. Als dit weinig resultaten geeft en je slecht zichtbaar bent en te weinig clicks genereerd kan dit komen omdat de geselecteerde doelgroep te klein is of als je niet goed weet wat je doelgroep nu eigenlijk is kun je er voor kiezen om een ander methode te gebruiken op Facebook-advertising zoals Carpet Bombing. Iedereen die in het gekozen gebied woont krijgt via deze methode jouw advertentie te zien. Om er achter te komen wat nu uiteindelijk je doelgroep is, is Carpet Bombing een goede strategie. Je moet er zeker bij de eerste advertentie niet vanuit gaan dat mensen een product of dienst gaan afnemen, daar is de eerste advertentie in deze methode niet bedoelt. Het doel van deze techniek is er achter te komen welke personen geïnteresseerd zijn en dus je mogelijke toekomstige klanten kunnen worden.
Hoe kun je Carpet Bombing gebruiken
Deze methode moet in een aantal stappen ingezet worden. Om met deze methode te werken op Facebook advertising kun je als volgt te werk gaan. Het is belangrijk dat je de Facebook Pixel op je website goed instelt zodat je kan zien of je reclamecampagne goed werkt. De eerste advertentie die je maakt moet duidelijk maken wat je wil aanbieden. In deze eerste advertentie moet je dit simpel mogelijk houden. In deze eerste advertentie ga je niet direct verkopen maar wil je vooral de interesse wekken van je toekomstige klanten. Het is wel slim om deze te bepalen op leeftijd. Maak aan de hand van de resultaten de advertentie op basis van de mensen die gereageerd hebben op je advertentie door middel van erop te klikken, je aangepaste doelgroep aan. Vervolgens stuur je aan deze groep potentiële klanten de juist advertentie toe.
Andere Facebook advertising bureaus in België
Bureaus met andere expertises
- Huisstijl ontwerpen in België
- Behoefteonderzoek in België
- Imago onderzoek in België
- Marketing consulting in België
- Tiktok in België
- Linkedin in België
- Webflow in België
- Storytelling in België
- Leadgeneratie in België
- Data Analytics in België
- B2B Marketing in België
- SEO teksten in België
- Social Media bureau in België
- Social Media bureau in België
- Google Shopping in België
- Banner laten maken in België
- Logo laten ontwerpen in België
- Bedrijfsfilm laten maken in België
- Productvideo laten maken in België
- Animatie laten maken in België
- Copywriting in België
- Commercial laten maken in België
- App laten maken in België
- Instagram advertising in België
- Magento specialist in België
- WordPress website laten maken in België
- Content creatie in België
- Video marketing in België
- Webshop laten maken in België
- Website laten maken in België
- Influencer Marketing in België
- Marketplace in België
- Affiliate Marketing in België
- E-mail marketing in België
- Google ads in België
- Conversie Optimalisatie in België
- Content Marketing in België
- Branding in België
- SEO bureau in België
- SEA bureau in België
- Social advertising in België
- Linkbuilding in België
- Marketing automation in België
- Social Media bureau in België