ROAS, of Return on Advertising Spend, is een methode die wordt gebruikt om de effectiviteit van een reclamecampagne te meten….
Een CTA (Call to Action) is een uitnodiging aan de gebruiker om een specifieke actie te ondernemen. Dit kan bijvoorbeeld…
UTM tags zijn kleine stukjes tekst die aan het einde van een URL worden toegevoegd om extra informatie te verzamelen…
De bounce rate is een methode die wordt gebruikt om te meten hoe vaak bezoekers van een website slechts één…
TOFU (Top of the Funnel) en BOFU (Bottom of the Funnel) zijn termen die worden gebruikt in de wereld van…
CPA staat voor “Cost per Acquisition” of “Cost per Action”. Het is een manier om online marketingkosten te meten, waarbij…
Een CMS, of Content Management System, is een soort software waarmee gebruikers inhoud kunnen creëren, beheren en publiceren op een…
There is a new kid in town! In 2010 kwam Sean Ellis (CEO van GrowthHackers en angel-investeerder) voor het eerst…
Als je graag een product of idee onder de aandacht wilt brengen bij investeerders of andere relevante partijen, kom je…
Als je onderweg bent naar je werk of afspraak, kom je geheid minstens eenmaal een creatieve uiting op straat tegen….
De term ‘’barter’’ deal wordt in diverse branches gebruikt. Een barter deal sluiten is onderdeel van de zogeheten ‘deeleconomie’. Bartering…
SEA is een afkorting die staat voor Search Engine Advertising en betekent kortweg het betaald adverteren in zoekmachines met als…